به گزارش گروه اقتصادی «خبرگزاری دانشجو»، آنطور که صورتهای مالی پروژه پدیده شاندیز نشان میدهد، این شرکت در سال گذشته حدود 10.5 میلیارد تومان برای تبلیغات در صدا و سیما هزینه کرده است.
البته تبلیغات این شرکت فقط به صداوسیما محدود نبوده و برخی روزنامهها هم از آن بهره بردهاند. به عنوان مثال روزنامه همشهری حدود 1.4 میلیارد تومان، روزنامه ایران 900 میلیون تومان و روزنامه جام جم 770 میلیون تومان از این بابت درآمد داشتهاند.
این ارقام نشان میدهد پدیده شاندیز فقط برای سفارش و پیشپرداخت تبلیغات در صداوسیما و سه روزنامه، در سال 92 عددی بالغ بر 13.5 میلیارد تومان هزینه کرده است. گذشته از این روش تبلیغی، شرکت در همایشها و تهیه گسترده اقلام تبلیغاتی نیز در این شرکت مرسوم است.